Ring til os på 72 10 31 18

Åbningstider

Mandag-fredag 8.30-16.00

Vi har i øjeblikket meget travlt på telefonerne. Derfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål. Måske du kan finde svar på dit spørgsmål her på hjemmesiden?

Oftest stillede spørgsmål

Du kan finde svar på, om din regning er betalt i selvbetjeningen. Her kan du også følge dit forbrug og få overblikket over dine aftaler.

Log ind her.

Du kan læse om, hvorfor energipriserne er steget, og hvad du kan gøre så din el- eller naturgasregning ikke løber løbsk.

Læs mere her.

Send os en mail

Kontakter du os på vegne af en anden?

Hvis du kontakter os på vegne af en anden, skal vi nogle gange bruge en fuldmagt. Så ved vi, at du har fået lov til at få udleveret eller ændret oplysninger. Du kan skrive din egen fuldmagt, eller bruge vores skabelon, som du finder her.

Når fuldmagten er udfyldt og underskrevet, kan du sende den til os, via vores kontaktformular ovenfor.

SEAS-NVE, køb strøm, elselskab

Få svar på spørgsmål

Se, om vores oftest stillede spørgsmål kan hjælpe dig til et hurtigt svar.

Få overblikket i vores app SEAS-NVE

I vores app SEAS-NVE kan du holde øje med dit forbrug og se prisen på el time for time. Du får også et overblik over dine regninger lige ved hånden.

Hent appen

Hent appen SEAS-NVE

Få nemt og hurtigt overblik over dine regninger, forbrug og elpris i appen SEAS-NVE

Hent appen
SEAS-NVE