Gå til indhold

Klager og rettigheder

Andel Energi er en andelsejet energi- og fibernetkoncern. Vi varetager vores kunder og andelshaveres interesser, når vi skaber energi til, at du kan leve livet.

Vi bestræber os altid på at være din bedste forbindelse ved at give en god og korrekt behandling. Vi betjener hver dag mange andelshavere og kunder, og som alle andre mennesker kan vores medarbejdere naturligvis også begå fejl. Hvis det skulle ske, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan rette op på det.

Kontakt kundeservice

Uanset om du ønsker at tale med os om vores leverancer, din el- eller gasregning eller andet, så skal du altid henvende dig til kundeservice eller til den person eller afdeling, som tager sig af din aftale med os. Vores medarbejdere vil altid gøre alt, hvad de kan for at yde dig den bedste service eller sørge for, at du kommer i kontakt med den rette person, der kan hjælpe dig.

Kontakt vores kundeservice på: 70 29 29 29 eller mail: kundeservice@andelenergi.dk

Dine rettigheder

Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med den afgørelse, som vi træffer, har du mulighed for at klage til:

Du kan også benytte den fælles europæiske klageportal, hvis du vil indgive en klage. Den fælles europæiske klageportal kan være særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/odr. Hvis du indgiver en klage via portalen, skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@andelenergi.dk